Monday, April 21, 2008

All You need to Know about Fresh&Fab

Photobucket

Whats good people, I was tagged by my fantastic blogger buds:

Micki of Eartodastreetz(Love that site)
Marcus from Marcus Langford tees(I haven't got mine yet but You gotta check out the tees, fantastic.)
And Chi-chi from Urban-hoopla(Love it love it)

1. Link the person who tagged you. Marucs Chi-Chi Micki
2. Mention the rules in your blog.
3. Tell about 6 unspectacular quirks of yours.
4. Tag 6 following bloggers by linking them.
5. Leave a comment on each of the tagged blogger's blogs letting them know they've been tagged.

So 6 things about me, here we go.

1. I live in London and I'm Nigerian

2. I have eating a Monkey before, about 2 years ago. My nan prepared it for me and i unknowingly ate it, she told me what it was afterwards. Weird thing is, it didn't taste half bad

3.I recently twisted my ankle playing rugby, i just got off crutches

4.I have 3 kids, im joking...i used to have long hair, but my nan cut it off at night. her reason: "I dont like boys having hair"(Crazy woman)

5. Hopefully by Gods grace im gonna start driving this year and buy my own car.
6. Im 17, a Virgo and My name is Adrian and I can live off Instant noodlesPhotobucket

I tag Juicy-Uk,Park Avenue,The PCD,Queen and Travel Diva(Happi belated bday hun)

10 comments:

  1. awwwwwwwww, you're a baby! ;-) thanx for the tag and the monkey tidbit was interesting...does it taste like chicken?

    ReplyDelete
  2. c'mon you're so young!!!
    I supposed you were a bit older, well maybe about 20.
    Well, but as I've said in my blog "you must check what the well informed Fresh and Fab" posts to know everything about celebs.

    Keep going with the good work.

    xx

    ReplyDelete
  3. wait...ur a guy??? noo for real mate!!! always thought u were a girl and bit older!!!

    ReplyDelete
  4. Woohoo! A Virgo just like me! I thought you were a girl too.

    ReplyDelete
  5. thot u were a gal 2. but this is the best tag i hv read ever.

    ReplyDelete
  6. i knew ur ass was no girl lol....u ate a monkey? omg! u didnt! pls tell me u didnt! n i thot i was gonna kiss u someday, now ur nan ruined it 4 me!*crying*, i'm soo hurt!

    u used to have long hair? omg y do i hav a feelin ur sooo cute? can i see u pls????????????? send me a pic of u pls pls pls pls plssssss

    ReplyDelete
  7. your not a guy! really? hmm and your not 17..damn learn something new err day..

    ReplyDelete
  8. No wonder you and I get along. We both represent our country quite well. What part of Naija are you from? I'm Igbo.

    Anyhow, you've been tagged by me. (Can I do that?) Click here for the rules! ;)

    ReplyDelete
  9. wow! most insightful tag i'd say! and you're 17? the young shall grow i'd say, lol!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...